Sunday, 22 February 2009

here is what happened!!


7:00 AM and my eyes flutter open as I’m pulled from my sleep by the insistent blaring of my alarm clock. I lash out with my hand to hit the snooze button, and I’m rewarded with the sound of my fist flattening the alarm clock.


i moan I rub the sleep from my eyes and look to the floor where the crumpled alarm clock lie beside my bedside table. the red digital numbers on my digital clock face fading to black...sounds like i need to buy another digatal clock..Sadly, this isn’t the first time it’s happened. Lately I’ve been going through alarm clocks like most people go through underwear.

With a heavy sigh, then with a grunt, throwing my legs over the side of my bed.

The match struck...my cigarette lit..i heard some sounds but i thought that i was imagining like always as i walked up to the window and stared out...suddenly i heared someone laughing and giggling...and as the the sound was approching i realize that it was 3alooya like always...waking up from 4:00 all happy and energtic i wonder how she gets her energy...she claims the redbull for making her that way but i doubt it...

3alooya keeps laughing and giggling and saying her boring jokes and at the same time laughing and them...

TOOTA: 3alooya why are you all dressed up today...
3ALOOYA: ohh...it's nothing trust me *giggles*
TOOTA: *rolling eyes* whatever it is... i'm more than sure it's not "nothing". did you like... wake up earlier than the normal timing and beside to like dress up...*heads to the bathroom*
3ALOOYA: well yeah i guess...and what's wrong with a girl wanting to look good...*giggles*
TOOTA: DO YOU HEAR VOICES?!
3ALOOYA: *hands a dress* you forgot to take your pills your mind is playing those random voices
TOOTA: NO THIS DRESS IS TO OVER...and plus i don't feel like dressing up...*pulls another dress from the closet*
3ALOOYA: how in the world am i suppost to change toota's mind now!!
TOOTA: why are soo into the dress
3ALOOYA: JUST WEAR IT!!
TOOTA: fine...*GRABS THE DRESS WITH AGGRASIVENESS*
*wears the dress brush hair puts make up so slowly*
3ALOOYA: IS THIS SUPPOST TO BE A CODE FOR I'M TOO LAZY TODAY....YALLAAAH!!;P
TOOTA: OKAY!!
*3alooya and toota going down the stairs*
TOOTA: i thought i heard voices who's in my grannies house soo early....ohhh plz don't tell me aunt 3aysha and aunt fa6ooma!!...they're gonna mess my makeup from all the kiss and hugging... i have an idea lets go from the back door!!
3ALOOOYA: *GIGGLES* HAHA good one but...*looks over to the side and giggles*
TOOTA: WHAT?!...ur acting sooo weird today... man, i wish i would know what's going in that mind of yours!!
GRANNY: WAAAAAAAYNICH!!
TOOTA: i'm hear!! *rolling eyes* why are you guys acting wired today?!
GRANNY: *holds me tight and pulls to the living room*
3ALOOYA: sayy hiii to mister hotty!! *whispers and giggles*
TOOTA: *MOUTH DROPS DOWN* UHHHHHHH *almost drolling*
GRANNY: haaaw toootiii gi3daaay!!
3ALOOYA: DID I EVER TELL YOU HOW FUNNY YOU LOOKED LIKE?!
*TOOTA sits next to granny*
TOOTA: *faking a smile and whispers to granny* i tought we said we are gonna meet him on monday!!
GRANNY: ya 7abeebtee yaaa 3omree toota...ma gidart an6reen ow banee ow banich tara ana 3arfich 3adil!!...inty ibseer3a it'3reen ily ib balich!!
TOOTA:OKAY...
UM YOUSIF: hallah ow '3aaalaaa asfarat oww an waraat nowar ilbaaait!! sima3ana wayedd ashya2 3anich!!
YOUSIF: hella wallah shlonicch?!
TOOTA: ZAINA!! $$
YOUSIF: il7imdallah...
3ALOOYA: laish mat5alonhom yit7achoon ibroo7om?!
TOOTA: *stares at 3alooya*
3ALOOYA: *whispers trust me your gonna thank me for this*
*all of them leave*
TOOTA: uhhhh...ummmm*smelling something so tender soo sweet brushing through my face, staring at his unresistable beauty*
YOUSIF: *interupting* let me do the talking...okay;)
TOOTA: yeahh..sure
YOUSIF: first of all i was rejected many times
TOOTA: *interupting* WHYY?!
YOUSIF: I thought i was going to do the talking!!...unless you wanna start
TOOTA: OHH...okay *giggles* can i start?!:P
YOUSIF: haha...okay!!
TOOTA: well here are some points that you you might wanna know about 1) i'm half kuwait half american and i'm sure you know that!!;p 2)i have tattoos...a couple 3)i drive a motocycle 4)i smoke 5)stuborn!!...CAN YOU EXCEPT THESE FACTS ABOUT ME?!
YOUSIF: INTERESTING!! well i have no problem with non of what you said...TATTOOS HUH?!;P...stuborn...allah i3eenha!!:P...about the smoking i'd advise you to quite but it's your choice...i can't stop you from that *smiles*

*at that momment i felt some thing... i'm really not sure what it was but it was some thing...*
TOOTA: LOOL;p yeah.. so why did they reject you..
YOUSIF: BECAUSE...i was too honest about some stuff
TOOTA: LIKE?!
YOUSIF: *explaining but i can't tell you...tooo personal!!*
TOOTA: OHHH...I'M SORRY TOO HEAR THAT!!
YOUSIF: well you don't have to be all i want to know if you where okay with what i told you!!
TOOTA: YESS...i'm okay with what you told me...
*swetting heart pumping...some times skipping a pump...his beauty is inresistable...HE'S DAMN HOOT....HE'S KERBY ATWOOD HOOT!!;P*
YOUSIF: what's wrong
TOOTA: nothing...*giggles* i really like how honest you are with me...
*granny and um yousif enter the living room*
GRANNY: haaa shlona?!;p
TOOTA: *looks at yousif and smile* yadeetee 3indee shi'3l ta25art lazim aroo7!!;p
3ALOOYA: *GIGGLES* i can see you like him huh?!;p tara if you reject him i'm gonna take him!!
TOOTA: IN YOUR DREAMS!!;P
YOUSIF: toota...hatha kartee itha baqateene!!
3ALOOYA: IMMA GOOOOO *GIGGLE*
YOUSIF: it was nice meeting you... look i was gonna have a party on tuesday...but you know what screw the party i wanna get to know you better...you just give me a call and i'll figuer a place we could go too!!;p


things i like about him:

1) HOT

2)HONEST

3)did i menstion ABS!!

3)smells awesome

4)kind

5)sweet

6)accepts me for who i am


and here come the hard part...what will it be.. YES, NO what do you think!!


well, this post is soo long but, bare with the mistakes i'm not in the mood in rereading the post but keep in mind that wasn't all what happened...

19 comments:

Anonymous said...

that facts that he accepts you the way you are and he's honest are good enough for me to say YEES!!

plus he's a HOTIII!!

comooooooooooooooooooooon! ;p

TOOTA said...

Anonymous
LOOOOL...I'LL SEE!!:p

zwena said...

LOOOOL

i agree with anony :P

bs take it slow shino lazem yes 3ala 6ool ?

mafe fatraaat ta3arof :P

No identity.. said...

loooool... 3aloooya sounds so funny...

ok, abut him...take ur time dear, get to know him but not very long... and if u like him and hoowa jaad we mosta3ed then why not...

zuz said...

WHY NOT?:p, get to know him better first..

Candy said...

*hits u in the head*
ga3da tfakreen ba3ad? @@!
saaaaaaaaaay YES ^^
a7la shay enah he accept that u got tatoos,o aham shay he is open minded by letting u smoke..
yaaaaaaaaay! a u r half kuwaiti-American..
that's a wonderful mixture ^^
gd

FourMe said...

darling just him accepting you for what you are counts for everything.. I think he's definitely a keeper! rabi eywafgich inshala w yaktiblich ely fy elkhair..

Diablo said...

I say take your time ..

okay you like how he looks .. thats a bonus in my book .. the most important thing is getting to know itha you want that person to be with you for the rest of your life ...

its a life choice .. enshala it all works out for you oo you be happy !!

AHAM SHAY BE HAPPY :P !!! .. oo ala ywafgich enshala ;p


P.S .. aham shay he accepts you 9ij .. mu 7achi !! ;) ..

Anonymous said...

ahaaaa

HIM eh? ;)

Allah ytamim 3alaikm w ywafqkm inshala..I hope it works out well for youu =D

Anonymous said...

He sounds perfect for you and just give him a try! Btw, there's nothing wrong about the facts about you, seriously, what's wrong with that? And you have tattoos? That's cool, I wanna tattoo a bar code on my neck but too bad I'm not allowed, LOL =P Don't forget to update us about the date.

Nemo said...

soooooooooooooooooooooooooooo happy for you :))))))))))))))))))


get to know him better and then bashreeena :))



best of luck inshalla :)

A Journal Entry said...

ana 3indy aham shay il 9ara7a.. dam enna ohwa was straigh forward with u is a good thing.. oo like anonymous said, the fact that he accepts u the way u r without trying to change who u r is a very good thing..

oo say yes!
u won't loose anything, it's not a final commitment.. u'll have time to get to know him better fa u'll final dicision well come later on.. there's no harm in giving it a shot..

Stand-Alone~ said...

YES YES YES..
1. straight away honest
2. accepted you for what you are
3. HOT HOT HOT :p

I say get to know him, the final yes part will come later, but for now, give it a chance and all the best.. rabi yewafaqich inshallah..

libero anima said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh ! a7eseh cuuute !!
and if you didn't take him .. i don't mind taking him if 3alooya doesn't want him =p

TOOTA said...

THAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANX FOR EVERYONE WHO COMMENT IT YOU REALLY HELPED ME ALOT!! and you guys mean alot o mee!!

جمهورية الاحزان said...

wow

MashMosh said...

DUUUUDEEEHHH i knw ur suppose to say yes but you cant babe it's not all bout looks =P digg deep inside research about loool

Nani_37 said...

i think it's great that you feel kinda comfortable talking to him; first impressions are important. They're not everything, but they sure make a difference.

Don't rush it. Take your time. When it's right, you'll definitely know it is :)

best of luck :)

nosa said...

este5ara n talk 3adl b4 u say yes which u did :p

so mbrook ! heehe